maanantai 16. helmikuuta 2015

Tervetuloa!

Hei, ja tervetuloa!

Minä olen siis Mirall. Oikeaa nimeäni en aio kertoa, joten minua voi kutsua ihan vain Miralliksi. Olen pelannut Simsiä vuodesta 2007 ollessani 9-vuotias. Kakkonen on yhä erittäin lähellä sydäntäni, mutta viime aikoina olen lämmennyt myös kolmoselle entistä enemmän. Nelosta minulla ei ole, enkä ole varma, aionko edes hankkia sitä. Olen kyllä pelannut sitä noin parikymmentä tuntia, kun Originissa oli se Game Time -tarjous. En oikein osaa sanoa, pidinkö siitä vai en.

Tänne blogiin aion laittaa muun muassa postauksia eri simsperheiden elämästä. Minulla ei ole mitään aikataulua, jota noudatan julkaisemisessa, mutta yritän joka kuukausi saada ainakin jotain tavaraa ulos. Uskon, että kuvaan enemmän kolmosen perheitäni, mutta välillä voin laittaa jotain vanhoista kakkosen perheistäni. Ajattelin myös postata nelosesta joitakin kuvia, sillä niitä tuli otettua aika paljon, kun pelasin. :'D

Normaalin pelailun lisäksi kirjoitan myös muutamia simstarinoita. Ne ovat kuitenkin vain omaksi ilokseni, enkä aio (ainakaan vielä) julkaista niitä minnekään. Voin toki postata satunnaisia kuvia tarinoistani tai esitellä niiden henkilöitä, mikäli se kiinnostaa. :3

No mutta, olen varmaan pälättänyt jo tarpeeksi. Kommentit ovat aina tervetulleita, ja jos oikein tykästyit, niin saat tietenkin liittyä lukijaksi! c: Selfsimini ja Sonya toivottavat sinut tervetulleeksi!


4 kommenttia:

  1. Uuuuu *_____* Mä oon tykänny sun simeistä, mitä nyt oot näyttänyt :3 Joten liityin lukijaksi!

    Mä annan sulle kuitenkin vinkin violetin; kannattaa vähän kaventaa tätä blogia mallin suunnittelutyökalusta, koska tän mun läppärin näytöllä tää on aika massiivinen... :D Mun pitää rullailla sivuttain että nään koko blogin.

    Ja toinen vinkki vihreä; kannattaa ottaa noi jakopainkkeet tosta alapalkista pois. Eli meet ulkoasu --> painat siitä isoimmasta laatikosta (jossa taitaa lukea blogitekstit tai jotain?), ja otat ruksin pois siitä "jakopainikkeet" kohdasta. Nimittäin noi on aika hyödyttömiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa vain lukijaksi, Jenni! :3

      Ja okei, kiitos vinkeistä. :D Oman läppärini resoluutio on aika suuri (1920x1080), joten olin säätänyt blogin leveyden, noh, massiiviseksi, niin kuin sanoit. :''D Kavennan sitä, kunhan pääsen kotiin ja tietokoneelle! Samalla pitää varmaan pienentää banneriakin... Mutta joo, no worries. :D

      Poista
    2. Jaa, ja pitää nähtävästi myös tehdä jotain bloggerin profiilikuvalleni, kun se ei jostain syystä näy... :p

      Poista
    3. Otin nyt nuo jakopainikkeet pois ja kavensin blogia jonkin verran. En kyllä ole varma, kavensinko tarpeeksi. Voi tulla sanomaan, jos blogi on vieläkin liian leveä. :D

      Poista